Afgelopen dinsdag was ik bij het Marketing Next (#mn15) event van one4marketing in Veenendaal. Een mooi event waar inzichten over het hoe en wat van Inbound Marketing werden gedeeld. Maar daar gaat deze blog niet over, deze gaat over schoenen. Of nog specifieker, de gevolgen van een tweet over inspirerende schoenen van marketeers.
Inspirerende schoenen
Terwijl ik aan het luisteren was naar de goede verhalen van collega marketeers viel mijn blik op de schoenen van enkelen. Dit inspireerde mij tot het fotograferen en tweeten van het volgende.
Marketing events geven ook altijd Inspiratie voor nieuwe schoenen… #nm15 pic.twitter.com/YGXt3o1zmJ
— Ebo van der Broek (@ebovanderbroek) June 2, 2015
Al snel vond mijn tweet zijn weg en zag ik diverse meldingen van retweets en favorieten langskomen. Aan het einde van de dag bleek zelfs dat mijn tweet de meest geretweete tweet van het hele event was. Als mede de tweet met de meeste “favoriet / likes”. Prachtig en daar had het kunnen stoppen.
Lopend vuurtje
Maar niet alleen was mijn tweet blijkbaar iets om als favoriet te zetten, het inspireerde anderen ook tot het plaatsen van vraagtekens bij hun eigen schoeisel!
@jwalphenaar: Sjeu. Kom ik aan. Geschoren en dit aan m’n voeten… http://t.co/z4JIWGpht7 @CopyDimitri @ThomasMarzano #saaaaai 🙂 — Ger Nijkamp (@gernijkamp) June 2, 2015
En jawel, op deze tweet komen dus ook weer een lading reacties en nog meer foto’s van al dan niet inspirerende pantoffels.
Al met al, het was een mooie dag, met inspirerende schoenen… die niet alleen hebben geleid tot mijn populairste tweet ooit, maar ook tot een klein vuurtje rondom schoenen op events en nu dit blog.
En dan moet ik toch een beetje gniffelen.
De schoenen op het plaatje rechtsboven zvan het Heksje Platvoetje. De ultieme inspiratie schoen wellicht.