Skip to content
www.ebovanderbroek.nl
www.ebovanderbroek.nl

  • Home
  • Boekreview
  • Wie is Ebo
    • Reizen
    • Projecten
  • Contact
www.ebovanderbroek.nl

07/11/200825/07/2013

Verkeershinder

Sinds ik / we rijden in onze grijze voiture valt mij op dat auto rijden voor heel veel mensen toch een enorm lastige bezigheid is!

Laat ik eerst even ruiterlijk toegeven, ik ben een slaaprijder! Verwacht van mij geen constante snelheid op de snelweg, gemiddeld rij ik 120, met piekjes en dalen, dat dan weer wel πŸ˜‰ Ben eigenlijk een hele luie rijder…
Maar! ik GEBRUIK MIJN KNIPPERLICHTEN bij het inhalen en afslaan! En… als een stoplicht op GROEN sprint,dan ga ik RIJDEN!

Nu is dat 2e wel iets makkelijker voor mij, want een automaat is een stuk sneller weg te trekken dan een schakelbak, ik zou daarom ook nu en hier direct ook willen pleiten voor “allemaal een automaat”. Dat gedoe met schakelen is alleen maar lastig en bovendien niet erg bevorderlijk voor de doorstroming van het verkeer!

Het 1e is een kwestie van aanleren en beseffen waarom! Waarom knipper ik? Om anderen te laten weten dat ik de intentie heb links of rechts te gaan. Deze intentie geef ik af zodat anderen daar rekening mee kunnen houden. Doordat ze er van te voren op bedacht zijn kunnen zij hun rijden erop aanpassen (of niet). πŸ˜€ Bovendien, is het verplicht (dat zoeken we op!)…

Nu heb ik echter ontdekt dat er personen op de nederlandse autowegen rondrijden die helemaal geen knipperlicht hoeven te gebruiken! Die mensen “vliegen” van links naar recht, kunnen afslaan alle kanten op… ken jij zo`n iemand? of BEN jij zo`n iemand… laat het me weten! Ik wil namelijk ook wel zo`n rijbewijs dat je ontheft van richting aangeven! πŸ˜‰

Nou ja, al goed, eigenlijk maar een hele belangrijke vraag: πŸ™‚

Lieve, lieve medeweggebruikers… als je voor het stoplicht staat en het licht springt op groen, willen jullie dan ook allemaal SNEL optrekken… πŸ˜€

Gerelateerde Afbeeldingen:

Gerelateerde berichten

Spitsstrook Winterwonderland Zonovergoten Begonnen bij Psh
Arnhem

Bericht navigatie

Previous post
Next post

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Laatste berichten

  • Hyrox voor Impact19/06/2026
  • Tips om onmiddellijk minder uit te stellen13/01/2026
  • 30 dagen zonder sociale media: wat levert het Γ©cht op?06/01/2026
  • Boekreview: Een wild dier – JoΓ«l Dicker20/06/2025
  • Boekreview: Het Pakket – Sebastian Fitzek16/06/2025

Berichten uit het verleden

  • Briljante Mislukkingen
    2008
  • Terug in Nederland
    2007
  • Zonder Hummer ben je Nietzzzzz
    2007
  • Roken? Nee dank je…
    2006

Doordenk bericht

Random image

Categories

  • 50-2-50
  • Aan de andere kant
  • AI
  • Arnhem
  • Artificial Intelligence
  • Boekreview
  • Delicious
  • Development
  • Diversen
  • Facebook
  • Feyenoord
  • Fietsblog
  • Foto's
  • Google Reader
  • Hardlopen
  • Internet
  • Klussen
  • Lifehack
  • Marketing
  • Marthe op Mera Peak
  • Mobile Update
  • Papa worden
  • Picture of the Day
  • Sport 2.0
  • Summercamp
  • Tips 'n Tricks
  • Tumblr
  • tweetfeed
  • Vakantie
  • Voetbal
  • Vrijdagmiddag TV
  • Wielrennen
  • YouTube
©2026 www.ebovanderbroek.nl | WordPress Theme by SuperbThemes