Skip to content
www.ebovanderbroek.nl
www.ebovanderbroek.nl

  • Home
  • Boekreview
  • Wie is Ebo
    • Reizen
    • Projecten
  • Contact
www.ebovanderbroek.nl

23/09/200919/08/2014

Wat was daarop mijn antwoord?!

11 september, 9/11, voor sommigen een dag van terreur. Voor mij sinds dit jaar een zeer speciale dag, een feestelijke dag, mijn trouwdag.  Na een zenuwslopende ochtend alleen thuis (de bruid zat bij de kapper) het hele huis vol, waarna een vrolijke stoet een tocht door het Sonsbeek park aanving.

huwelijk marthe en ebo 064 huwelijk marthe en ebo 090

Terwijl de golfballen ons om de oren vlogen werden er vrolijke kiekjes gemaakt tijdens de wandeltocht van de Boerderij naar de Witte Villa (a.k.a. Villa Sonsbeek). Eenmaal aangekomen in dit markante gebouw in de wijnzaal (hoe toepasselijk) van beide moeders een prachtige speech met daarin het recept voor een goed en bestendig huwelijk. Hierna elkaar het ja-woord gegeven en de ringen om elkanders vingers geschoven.

huwelijk marthe en ebo 018 huwelijk marthe en ebo 025

Na de welgemeende felicitaties en enkele regendruppels voor het huwelijkse geluk een korte wandeling terug naar de Boerderij waar we, na de niet te missen bubbels, een heerlijke diner hebben genoten. Uiteraard waren bij dit diner de nodige speeches en ontroerende momenten.

huwelijk marthe en ebo 108

En terwijl de laatste happen met wijn en koffie werden weggewerkt stonden de 1e feestgangers reeds bij de deur te popelen. Wat volgde was een feest dat ons voor altijd wel zal bijblijven. De mooiste dag van m’n leven? Ik zal het niet zo zeggen, maar bijzonder was het wel en ik wil dan ook iedereen bedanken die het voor ons zo bijzonder heeft gemaakt. Door je aanwezigheid, door je afwezigheid, door je kaart of door niets te laten horen, dank je! het was een prachtige dag, eentje om nooit weer te herhalen!

Voor meer foto’s kun je terecht in het fotoalbum of kijk eens op mijn hyves!

Gerelateerde Afbeeldingen:

Gerelateerde berichten

50-2-50: Je bent wat je leest Wat is ze groot, wat gaat de tijd toch snel… Wat is daarop uw antwoord? mijn rode racende mazda
Arnhem Foto's

Bericht navigatie

Previous post
Next post

Comments (2)

  1. Martin schreef:
    04/10/2009 om 12:26

    Was een mooie dag hoor! Spreken we voor fifa bij jou of bij mij af?

    Beantwoorden
    1. Ebo van der Broek schreef:
      04/10/2009 om 13:04

      Was zeker een mooie dag! Ook erg genoten van jullie boek! althans, een van de twee, de volgende ligt op de leestapel!

      Over waar en wanneer bel ik je nog even deze week!

      Beantwoorden

Geef een reactie Reactie annuleren

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie gegevens worden verwerkt.

Laatste berichten

  • Hyrox voor Impact19/06/2026
  • Tips om onmiddellijk minder uit te stellen13/01/2026
  • 30 dagen zonder sociale media: wat levert het écht op?06/01/2026
  • Boekreview: Een wild dier – Joël Dicker20/06/2025
  • Boekreview: Het Pakket – Sebastian Fitzek16/06/2025

Berichten uit het verleden

  • Briljante Mislukkingen
    2008
  • Terug in Nederland
    2007
  • Zonder Hummer ben je Nietzzzzz
    2007
  • Roken? Nee dank je…
    2006

Doordenk bericht

Random image

Categories

  • 50-2-50
  • Aan de andere kant
  • AI
  • Arnhem
  • Artificial Intelligence
  • Boekreview
  • Delicious
  • Development
  • Diversen
  • Facebook
  • Feyenoord
  • Fietsblog
  • Foto's
  • Google Reader
  • Hardlopen
  • Internet
  • Klussen
  • Lifehack
  • Marketing
  • Marthe op Mera Peak
  • Mobile Update
  • Papa worden
  • Picture of the Day
  • Sport 2.0
  • Summercamp
  • Tips 'n Tricks
  • Tumblr
  • tweetfeed
  • Vakantie
  • Voetbal
  • Vrijdagmiddag TV
  • Wielrennen
  • YouTube
©2026 www.ebovanderbroek.nl | WordPress Theme by SuperbThemes